Mooncup uruchamia kampanię „Kochaj swoją waginę”

Mooncup, firma stojąca za kubeczkami menstruacyjnymi wielokrotnego użytku, rozpoczęła nową kampanię reklamową wzywającą kobiety na całym świecie do kochania swoich wagin. Podkreślając korzyści zdrowotne i środowiskowe swojego produktu w porównaniu z tradycyjnymi formami ochrony sanitarnej, firma ma nadzieję pobudzić debatę wśród kobiet i zachęcić je do poważnego traktowania zdrowia pochwy.

Firma opracowała serię plakatów wykorzystujących slangowe określenia na żeńskie genitalia, w tym Vajajay, Fru-Fru, Coochie i Lady garden.

„Mamy nadzieję, że dzięki reklamom kobiety będą się zastanawiać, uśmiechać i rozmawiać o swoich waginach” – powiedziała kierownik kampanii Pani Kath C.

Również piosenkarka Amy Winehouse wspiera tę akcję reklamową, próbując przełamać tym tabu otaczające intymne części kobiet. Ujawniła, że ​​jej pochwa nosi przydomek „moja mała va-jew-jew” i namawiała inne kobiety, by ochrzciły swoje miejsca na dole pseudonimami.

Jennifer Love Hewitt nie potrzebuje zachęty. W niedawnym wywiadzie w amerykańskim programie telewizyjnym Lopez Tonight nazwała swoją pochwę „precious lady” i powiedziała, że ​​została ozdobiona biżuterią z kryształkami.

„Nazywa się to vagazzling” – stwierdziła, mówiąc do publiczności, że potem, ze jej intymny obszar „lśni jak kula dyskotekowa”.

Kubeczki menstruacyjne firmy Mooncup

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *